Turniej Flames of War - Szczecin - 2009-05-23
Dodał: Adam 'Aki' Kasprzak
Data: 23 maja 2009
System: Flames of War
Okres: Late War
Wielkość: 1500 pkt
Liczba miejsc (ograniczona): 10
Czas rozgrywek: 9.00-19.00
Miejsce: FantasyGames (Sklep u Michała)
Wpisowe: 15 zł
Scenariusze dla poszczególnych bitew:
Bitwa 1: Breakthrough
Bitwa 2: Hold the line
Bitwa 3: Free for all
Zaczynamy wprowadzać aspekt hobbystyczny jak się należy. I tak oprócz punktów z bitew (max. 60) dodatkowo do zdobycia będą punkty:
1. Malowanie - max 5 pkt
(0 - czysty, żywy metal)
(1 - cała armia ma podkład)
(2 - j.w. + cała armia ma piasek, czy cokolwiek innego na podstawkach)
(3 - j.w. + część modeli pomalowana)
(4 - j.w. + wszystkie modele min 3 kolory)
(5 - wow!)
2. Historia kompanii - max 3 pkt
3. Przedstawiona w terminie i zweryfikowana rozpiska - max 2 pkt
Sposób dobierania przeciwników:
Runda 1:
Losujemy z 2 pul - Alianci vs. siły Osi
Runda 2:
Parujemy - najlepszy Aliant z najlepszym graczem Osi
Runda 3:
system szwajcarski tzn - kolejno parujemy najlepszych po podliczeniu wszystkich pkt. w tym za hobby
Challenge:
Dopuszczamy w 1 Rundzie rzucanie challenge o ile stworzona para to Alliant vs gracz Osi
1. Para: Kamil Krasuski (Krassus) Polacy vs Piotr Miakoto (zamli) Niemcy
Punkty liczymy w sposób następujący (podlega modyfikacjom/to nie jest ostateczny kształt):
Do zdobycia mamy 50% z zabitych jednostek wroga i 50% za wykonanie warunków scenariusza. Przy czym nie ma znaczenia czy wygramy przez zbrejkowanie wroga czy też przez wypełnienie warunków scenariusza.
Dla przykładu w każdej bitwie będzie maksymalnie do zdobycia 1500+1500=3000 pkt.
I tak:
Do strat wliczamy tylko pełne stracone plutony oraz takie które zostały zredukowane poniżej połowy („sole survivor” jak się uda to jest to strata połowy oddziału).
Wygraliśmy bitwę dodatkowo zabijając 1200 pkt na wrogu. Mamy 2700 pkt. Straciliśmy sami 500 pkt. Różnica to 2700-500=2200. I tak jak w warhammerze - każde 10% różnicy daje nam 1 duży punkt w górę 10 (dla wygrywającego) i w dół dla przegrywającego. Powyższa różnica to:
0-299 = 0
300-599 = 1
600-899 = 2
900-1199 =3
1200-1499=4
1500-1799=5
1800-2099=6
2100-2399=7
2400-2699=8
2700-2999=9
3000 =10
to 7 dużych pkt co daje nam wynik 17:3.
System: Flames of War
Okres: Late War
Wielkość: 1500 pkt
Liczba miejsc (ograniczona): 10
Czas rozgrywek: 9.00-19.00
Miejsce: FantasyGames (Sklep u Michała)
Wpisowe: 15 zł
Scenariusze dla poszczególnych bitew:
Bitwa 1: Breakthrough
Bitwa 2: Hold the line
Bitwa 3: Free for all
Zaczynamy wprowadzać aspekt hobbystyczny jak się należy. I tak oprócz punktów z bitew (max. 60) dodatkowo do zdobycia będą punkty:
1. Malowanie - max 5 pkt
(0 - czysty, żywy metal)
(1 - cała armia ma podkład)
(2 - j.w. + cała armia ma piasek, czy cokolwiek innego na podstawkach)
(3 - j.w. + część modeli pomalowana)
(4 - j.w. + wszystkie modele min 3 kolory)
(5 - wow!)
2. Historia kompanii - max 3 pkt
3. Przedstawiona w terminie i zweryfikowana rozpiska - max 2 pkt
Sposób dobierania przeciwników:
Runda 1:
Losujemy z 2 pul - Alianci vs. siły Osi
Runda 2:
Parujemy - najlepszy Aliant z najlepszym graczem Osi
Runda 3:
system szwajcarski tzn - kolejno parujemy najlepszych po podliczeniu wszystkich pkt. w tym za hobby
Challenge:
Dopuszczamy w 1 Rundzie rzucanie challenge o ile stworzona para to Alliant vs gracz Osi
1. Para: Kamil Krasuski (Krassus) Polacy vs Piotr Miakoto (zamli) Niemcy
Punkty liczymy w sposób następujący (podlega modyfikacjom/to nie jest ostateczny kształt):
Do zdobycia mamy 50% z zabitych jednostek wroga i 50% za wykonanie warunków scenariusza. Przy czym nie ma znaczenia czy wygramy przez zbrejkowanie wroga czy też przez wypełnienie warunków scenariusza.
Dla przykładu w każdej bitwie będzie maksymalnie do zdobycia 1500+1500=3000 pkt.
I tak:
Do strat wliczamy tylko pełne stracone plutony oraz takie które zostały zredukowane poniżej połowy („sole survivor” jak się uda to jest to strata połowy oddziału).
Wygraliśmy bitwę dodatkowo zabijając 1200 pkt na wrogu. Mamy 2700 pkt. Straciliśmy sami 500 pkt. Różnica to 2700-500=2200. I tak jak w warhammerze - każde 10% różnicy daje nam 1 duży punkt w górę 10 (dla wygrywającego) i w dół dla przegrywającego. Powyższa różnica to:
0-299 = 0
300-599 = 1
600-899 = 2
900-1199 =3
1200-1499=4
1500-1799=5
1800-2099=6
2100-2399=7
2400-2699=8
2700-2999=9
3000 =10
to 7 dużych pkt co daje nam wynik 17:3.
Tagi:
Flames of War | turnieje