» » Turniej Infinity - 2008-01-19

Turniej Infinity - 2008-01-19


wersja do druku
%DANE% 1. Informacje ogólne:
  • Turniej zostanie rozegrany w godzinach 9:15-16:00.
  • Graczy prosimy o przybicie na godz. 9:00 do rejestracji.
Uczestnicy są proszeni o przyniesienie ze sobą:
  • rozpiski swojej drużyny, zgodnie z punktem 3
  • tabel uzbrojenia i statystyk swojej armii
  • dodatkowej kartki oraz długopisu lub ołówka
2. Zasady ogólne turnieju Obowiązują reguły z podręcznika Infinity. Skład sędziowski ma głos decydujący i jego postanowienia są ostateczne. W celu ograniczenia czasu rozgrywki i wyeliminowania zbędnych sporów, Gracze są zobowiązani do dokładnego zapoznania się ze sposobem używania wystawianych przez siebie modeli, regułami gry oraz zasadami scenariuszy. Turniej planujemy rozegrać na stołach o wymiarach 48x48" (120x120 cm). 3. Kompozycja armii:
  • Limit punktów: 250
  • Nie wolno proksować jednostek innymi modelami z danej nacji (np. Alguacil występujący zamiast Intrudera), nacji inna nacją (Line Kazak udający Charontyde), jeżeli są dostępne modele wydane przez Corvus Belli
  • Można używać modeli innej firmy tylko w przypadku jednostek, których nie wydało Corvus Belli
  • W przypadku, gdy używa się modelu z inną bronią, niż ma w profilu, należy wyraźnie podpisać na podstawce jaką broń posiada (np. wystawiony Hellcat ma na figurce Rifle, a chcemy go używać z ADHL - wystarczy umieścić stosowny napis na podstawce)
4. Liczba bitew i dobór graczy W trakcie turnieju odbędą się 3 pojedynki. Dobór graczy do pojedynków turniejowych odbywa się na podstawie losowania. Możliwe jest rozstawienie graczy w celu zapewnienia wyrównanych bitew. Dopuszcza się starcie pomiędzy graczami z drużyną tej samej frakcji. Można wyzwać w pierwszej turze wybranego przeciwnika (tzw. Rękawica). Konieczna jest wtedy zgoda obu graczy. 5. Czas rozgrywki Przewidywany czas na jedną potyczkę to 120 minut. Sędzia poinformuje Graczy na 15 minut przed końcem gry. Od momentu ogłoszenia kwadransa czasu do końca gry, należy zakończyć grę tak, aby obie strony rozegrały równą liczbę tur. Każda bitwa trwa najpóźniej do godziny wyznaczonej przez sędziego, który sygnalizuje koniec czasu. Wyniki dostarczone po czasie przeznaczonym na rozegranie bitwy, mogą zostać nie uznane przez sędziego. 6. Zwycięstwo i punktacja Zwycięstwo w turnieju jest wynikiem zsumowania Punktów Zwycięstwa (PZ) za:
  • Dowodzenie 0 - 12 PZ
Gracz rozegra 3 bitwy według scenariuszy. Za bitwę gracze otrzymują punkty w zależności od tego jak wykonają cel misji. Za wykonanie celu głównego gracz otrzymuje 2 PZ, za wykonanie celu dodatkowego gracz otrzymuje 1 PZ Za złamanie Armii przeciwnika otrzymujemy 1 Punkt zwycięstwa.
  • Malowanie 0-1 (jest bądź go niema)
  • Zgłoszenie i rozpiska 0-1
Za wysłanie rozpiski do dnia 15 stycznia, gracz otrzymuje 1PZ. Wysłanie rozpiski uznawane jest jako zgłoszenie swojego udziału w turnieju. Rozpiski proszę przesyłać na ten adres. Scenariusze: Na każdym ze stołów znajduje się inny scenariusz. Każdy ze scenariuszy posiada jeden cel główny i jeden poboczny. Cele główne warte są wszędzie tyle samo. Każdy ze scenariuszy trwa 6 tur Zasady ogólne scenariuszy: Gracze po bitwie sumują liczbę zdobytych PZ, zgodnie z warunkami scenariusza. Złamanie armii przeciwnika jest zawsze warte 1 PZ. Gracze po bitwie sumują MP za wyeliminowane modele przeciwnika: wg kosztu modelu Scenariusze, jakie znajdą sie na stołach, można znaleźć tutaj.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.